BLUE&GREEN HAIR

júla 09, 2016


Ahojte všetci. Po dlhšom čaše opäť prichádzam s novým videom. Chcem vás však upozorniť že toto video vzniklo skôr než som išla na zákrok preto si nechajte poznámky o tom že mám jednu peru väčšiu než druhú.
A teraz ku videu. Mnoho ľudí sa ma pýtalo ako som dosiahla modré vlasy a tak ma napadlo že o tom jednoducho natočím video. Ako prvé som mala samozrejme farbu a keď sa mi vymyla po dvoch umytiach tak som skúsila teda tužidlo. V drogérii ponúkali dve tužidla, modré a tyrkysové. Keď som sa však pýtala predavačky tak tyrkysové podľa nej je do zelena a mala pravdu. Tak som si zobrala obe aby som si to overila. Veľmi sa mi páčilo že tužidlo dodáva mojím vlasom objem ale aj lesk. Ale nebudem Vám tu prezrádzať všetko. Pozrite si radšej video.



You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe