I am ill

júna 28, 2016

Ak ma sledujete na instagrame, snapchate a facebooku tak určite viete že som bola pondelok na zákroku. Nebolo to nič hrozné, ale ak sledujete moje videá tak určite ste si všimli že sa mi urobila gulička nad perou na ľavej strane. Zo začiatku ju však nebolo vidno ale poslednom čase sa začala gulička zväčšovať a preto som išla na chirurgiu ju vyrezať. Nie žeby som to robila že sa mi páčia tie botoxové kráľovné ( aj keď väčšie pery by som uvítala ) ale robila som to preto, pretože gulička bola už maximálne veľká a bolo ju veľmi vidno. Ale čo vlastne chcem povedať je že dokedy stehy a pera nebude v poriadku tak nebudú žiadne beauty videá. Dúfam teda že sa nebudete hnevať ale necítim sa nato žeby som mala točiť makeup tutoriály keď mám cez pol pery nálepku. Články určite budú a možno aj iný tip videá. Zatiaľ sa majte a držte sa

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe