DREAMS

mája 22, 2016

Poznáte ten pocit keď máte sny a idete za nimi? Keď aj napriek všetkému úsiliu a snahe sa Vám proste nedarí si ich splniť? No tak toto je môj prípad. Už ani neviem ako dlho si kreslím a čmáram všelijaké kúsky do skicára, v očakávaní že ich niekto zázračne nájde a povie: ,, áno, toto je presne to čo hľadáme. Určite ťa budeme sponzorovať a tvoje návrhy sa stanú skutočnosťou. ” Všetko sú to len moje sny, pretože nikto mi do hlavy nevidí a nikto moje návrhy nevidel. Možno je to moja chyba, teda nie možno ale určite. Ale bojím sa jeden veci, že ak sem dám svoje návrhy nepríde nejaký tupec a nevezme ich a moje meno, moju značku DISCOVERINGGLAM nepremenuje na tú svoju. Možno robím chybu ale strach vo mne je väčší. Ale strach je niečo čo musíme prekonať a preto aj ja chcem prekonať samu seba. Už sa mi pár krát stalo že aj moje skicáre som našla u iných ľudí. A už to neboli len skicáre, už to boli určité modely. Tí ľudia sa odvážili dať svoje skice na internet, či blog a našiel sa pre nich niekto kto im ich sny splnil. A preto dnes pri pozeraní Kardashianiek som sa rozhodla že moje skice uzrú svetlo sveta a čoskoro ich budete môcť vidieť aj vy na blogu. Možno sa časom nájde niekto, kto mi pomôže moje skice premeniť na kolekcie po ktorých tak veľmi túžim. Preto mi držte palce a pridávajte sa sem a na youtube ešte a ešte viac. Sledujte moje sny, skice či sa zmenia na moju realitu.
Ďakujem všetkým, ktorý to ešte nevedia ale možno časom mi pomôžu premeniť moje sny na skutočnosť. A ďakujem všetkým ktorý sledujú môj blog, stali sa sledovateľmi a kráčajú toto cestou so mnou.

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe