AKO VYBRAŤ KOČÍK

apríla 27, 2016

Ahojte všetci, hlavne mamičky a budúce mamičky. Okej teda aj oteckovia. Dnes Vám prinášam nové video a to presnejšie o výbere kočíka. Nechcela som aby ste si mysleli že som narcis alebo niečo také a že svoj blog a youtube kanál venujem len sebe a preto som si prizvala aj špeciálneho hosťa Samka. V prvom rade som maminka ako dobrá maminka Vám chcem poradiť ako nespraviť chyby ako sme spravili my keď sme si vyberali kočík. Vo videu je pár tipov načo si máte dávať pozor. Dúfam že sa Vám video bude páčiť.
A mám na Vás prosbu. Ak Vás bude na mojom youtube kanále 100 odoberateľov tak pre Vás spravím špeciálnu GIVEAWAY. Preto Vás týmto prosím zdieľajte môj youtube, odoberajte, napíšte o ňom na svojom blogu alebo sociálnych sieťach. Naozaj sa máte načo tešiť ♥

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe