SILVER EYESHADOW / ESSENCE

februára 08, 2016

 
 
Sivá a strieborná je dávno vpísaná do mojej krvy. Už od dávna všetci vedia že sivé vlasy to je moje. Lenže keď som hľadala niečo strieborné tak som skoro nič nenašla a preto som zabehla do drogérie a hľadala niečo strieborné až mi padol do oka tiento strieborný tieň od Essence. Tak veľmi ma zaujal že som mu proste neodolala. Malý okrúhli tieň, v priesvitnom obale, v práškovej forme bol proste niečo čo mi neustále chýbalo v mojej kozmetickej zbierke. Nie len že ma dostal svojou farbou ale aj pigmentáciou. Vôbec som si nemyslela že práškový tieň môže vyzerať na viečku ako gélový. Bol proste neskutočný a vhodný na slávnostné líčenie. A za tú cenu proste stál zato.
Aj vy máte striebornú vpísanú do krvy? Alebo tam máte inú farbu?

You Might Also Like

0 comments

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe